mulakan dengan

mulakan dengan

Thursday, November 18, 2010

post 41~ balik kampung

ari selasa balik kelantan drp jengka.
n pada hari khamis..iaitu pada hari raya ke-2
balik ke kg!!
huurreeeaaayy!!
BANDAR PERMAISURI
dapat tengok org korbankn lembu
lembu atuk aku

waaah!! 
memang meriah aku duk kat sna
walaupon actually 


xtaw nk wat pe kat sana
keje kat sana adalah
1. makan
2. makan
3. makan
4. tido

haahaahaa
 banyak makan la plak dok sana..
org2 kat sana cakap aku semakin membulat
huaahuaahuaa
macam BOLA..
huuarrghh!
bola kot..teruk benar bulat muka aku nih..
haish1 nk kena kurangkna makan ke?
** i will never do that.. haahaahaa[serious]

than, becoz aku enjoy sangat masa duk sana,
aku bleyh lupakan that person 
he had gone from my mind..
thanx so much ALLAH..
alhamdulillah~~

ok that all..xtaw nak cerita apa utk raya nim..
chill2 yaw!! ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...