mulakan dengan

mulakan dengan

Monday, November 08, 2010

post 38~ jengka!

im already at jengka on 7 November 2010
sampai kat terminal kol 7 pagi(lebih kurang)
8 November 2010, kelas first start..
first klas aku kelas koko..
peerrrgghh!!
memang enjoy..
aku jadi pengerusi sementara untuk pelantikan pengerusi tetap..
pemilihan ::
pengerusi : amir
naib pengerusi : muiz jabar
setiausaha : nik mohd faris
bendahari : nabilah mahir

seleaps tu, dipecahkan plak kepada 3 group..
4 org pompuan terpaksa berpecah..
hanya 1 group yang ada 2 org pompuan..mira n norita are together..
aku n bella are separated..one by one..
aku group ke-3..7 org semuanya..
'konco2' lelaki yang lain lam group aku..
nabil, najil, faris, syahmi, safuan(oi2), and afiq..
group aku dapat cikgu drp kelantan..
EN. ESWADI
weeeeee~~
^_^

oke. that all for the my first lesson at kmtph.. 
chill2 yaw!! ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...