mulakan dengan

mulakan dengan

Friday, November 11, 2011

post 154 ~ macam nak tercabut jantung

assalamualaikum.. hyeee..

tarikh hari ni, 11 November 2011.. kalau di nomborkan semua, memang cantik angkanya.. 11/11/11.. disebabkan tarikh hari ni sangat2 cantik, and mungkin orang boleh buatkan tarikh ni sangat2 bermakna dalam hidup diorang.. contohnya, ramai giler orang kahwin hari ni.. kalau nak kaitkan orang cina kahwin sebab banyak 'oang', orang melayu pun apa kurang nyer kahwin hari ni.. nasib baik la jalan tak sesak disebabkan diorang kahwin ni..

hari ni pun aku nyaris2 nak dapat something yang memberi makna dalam hidup aku.. aku nyaris2 nak dapat 'surat jemputan' daripada abang2 and pakcik2 polis.. sebab masa aku otw nak gi hantar cousin aku ke rumah dia, ada roadblock kat tengah jalan.. roadblock mestilah tengah jalan kan? mana ada dalam sejarah lagi roadblock polis wat kat tepi jalan.. hish! ape lah..haahaa hati aku time tu, tak payah nak kata laa dah rasa macam takde jantung dah..muka aku pulak...herrrmm..paham2 la muka orang yang kalau dah cuak habiss.. aku rasa macam tak cukup darah je kat muka aku ni..boleh tertukar ngan opera cina tu.. tapi, nasib baik la time tu malam..so, takde lah nampak sangat muka aku ni ketakutan..satu benefit dah tuh.. :)  kalau aku 'sangkukt' kat situ, memang betul2 bermakna la tarikh 11/11/11 ni bagi aku.. pasti aku akan ingat sampai bila2.. CONFIRM.. !!



and one more thing, tetiba ada orang hon kat aku time aku otw nak balik umah aku..yang pasti, bukan hon daripada belakang..so, maksudnya aku tak buat salah.. bunyi hon tu, macam someone tegur someone.. so, aku toleh, tapi aku tak brape nampak sangat sebab malam kan.. heehee (eleh kau pija, orang bukan nya hon kat kau pun.. tadi kan ada moto kat depan kau..maybe dia hon kat orang kat depan kau tu..) --.--' tapi aku tengok kereta tu and empunya kepala driver tu macam kenal je..(nape aku cakap kepala? sebab memang aklu nampak kepala dia je pun.. heehee) yang spoil nyer, aku lupa nak tengok no plat kereta dia.. adeh! kalau aku tengok no plat tu, kalau aku kenal, boleh la aku u turn jap.. borak2 kejap.. haahaa ye la tu pija oi kau akan buat macam tu.. paling2 tak pun, kau akan call member kau yang kau terserempak tu after kau dah sampai kat umah.. ^_^ harapan lah budak hingusan yang nama PIJA ni nak u-turn and pergi bertegur sapa macam tu.. @_@

Peace make me smiles (^_^)V

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...