mulakan dengan

mulakan dengan

Tuesday, November 08, 2011

post 153 ~ ke'busy'an melanda

halo halo halo..assalamualaikum readers semua.. :) (macam la aku ni ramai sangat readers kan kan? weee~) anyway, lama giler kan aku takk update blog aku ni..ish3..the last time entry aku pon aku rasa about 2 weeks ago..#sebagai blogger, tu dah kire lama dah tu.. :p

maklum la kan, aku baru je masuk dunia baru ni(UNIVERSITI) tak banyak benda yang aku dapat sesuaikan diri lagi..mesti ada yang antara korang yang akan cakap.."eleh, setakat masuk u je pon, tu pon nak kecoh tak dapat nak sesuaikan diri bagai dah..tu blom lagi kuar pergi oversea lagi"..ok! lain orang lain la cara nyer nak sesuaikan diri kan? betul tak? heehee :) skang ni pun aku tengah cuba sesuai kan diri aku ngan dunia yang aku tengah hadapi skang ni.. at first aku rasa macam dapat je aku sesuai kan diri.. tapi semua tu hampeh! haahaa :D maklum la kan, semua benda kena usaha sendiri..tak macam time2 skolah menengah dulu.. tapi tengs kat member2 sekelas aku skang EH 221 1B..dengan bantuan diorang, aku boleh hadapi semua benda berkaitan pelajaran.. :) tengs korang! tanpa korang, maybe taktaw kemana hala dah aku ni.. #ecececece ayat touching la pulak..haahaa ^_^ btw, aku rasa  kelas kita ni sangat2 chill la..heehee terharu aku apat masuk group ni.. T_T

before masuk cuti ni, banyak giler test and quiz yang aku kena ambik.. haih! sangat2 serabut kepala nak kena study.. (eleh! piiirah la kau pija..kalau orang nye yang nama norshafiza tu, memang susah nak study)..heehee lagipun, aku bukan  nya study sangat pon.. oppsss! kantoi aku jenis yang tak study sangat..haahaa XD


## ish! actually aku nak post benda lain, tapi terpost benda lain pulak.. ahaks! sorry ya! nanti entry lepas ni aku tulis apa yang sepatutnya aku nak tulis.. heehee.. aku nak cerita pasal pengalaman aku yang tak pernah aku alami before ni.. macam pelik je pengalaman ni.. T_T

Peace make me smiles (^_^)V

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...