mulakan dengan

mulakan dengan

Friday, September 10, 2010

post 02~BAju oH BaJu rAyA

hari ini 10 september 2010..
5 hari tlah aku x update blog..heeheehee

hari ini baju raya aku bru sahaja dsiapkn..
semua family aku dh ready time tuh,tp aku blom lgi..
smuanya gara2 baju raya aku blom ciap.. =(

nk tahu pukul brape baju aku siap??
pukul 11 pagi pada 10 september 2010!!!!
aaaarrrrrgggghhhhh!!!! tension tension!!!!
dah la baju yg dah siap d jahit tuh aku x puas ati...!!
memang akuh TENSION!!!
akuh tgok bju tuh SINGKAT!!!!!
AAHH!!! SENGAL!!
tp lantak r...aku pakai je sbb NO CHOICE~~

bju dh dberi utk d jahit masa sblom puasa lagi...
2 pasang!!.tu pon 1 pasang je yg siap utk ari ni..
yg satu lg,,xtaw lagi bila akn siap..
HARAPAN~~ esok siaplah bju aku tuh..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...