mulakan dengan

mulakan dengan

Wednesday, January 04, 2012

156. bermulanya perjuanganku


assalamualaikum dan salam sejahtera..

hari ni aku nak bercerita pasal perjuangan aku di UiTM ni sebagai seorang pelajar part 1..
05/01/2012 adalah permulaan perjuanganku di UiTM ni..
UiTM di hatiku la katakan..
*eh! apa kaitannya?

esok aku akan exam TITAS
korang tau ke ape TITAS bagai ni? *kalau ambik subjek ni maybe tau laa..yang tak ambik subjek ni mesti tercengang ape kejadahnya nama tu.. kan kan?
tak yah nak tipu la korang tau...
Bajet tau je laa kan.. haahaa
TITAS = Tamadun Islam dan Tamadun Asia

haaa! hambek kau.. aku ambik subjek berkaitan history sekali lagi
adeh.. aku dah la tak minat baca membaca bagai ni --> fakta je la
kalau nak suruh aku baca novel ke komik ke.. aku on jeeee.. :)
confirm aku dapat habiskan dalam masa sminggu! *tu dah kira cepat da tu aku membaca taw.. 
sebab aku bukannya jenis yang addicted ngan bacaan sangat..
--> sekarang ni, aku tengah berjinak2 nak mengumpul novel pulak.. muaahaa ^_^
ade sesape nak bagi novel free tak kat aku..
besar tapak tangan padang bola sepak aku tadah kan.. =D

eh eh..
dah lari tajuk da nih.. heehee
sekali sekala nak lari.. bila lagi kan..

exam aku pagi nanti start pukul 9 pagi and habis pukul 11 pagi..
tak tau la ape benda yang akan aku goreng kat dalam dewan exam nanti..
nanti la aku sediakan kuali & minyak masak sekali sebab nak menggoreng.. haahaa
habis paper ni, tinggal 3 paper lagi yang aku berperang..
paper seterusnya ni,
aku tak dapat nak goreng sebab melibatkan pengiraan
kalau nak tipu2 sikit, rebus je la kot yang aku mampu

nanti aku rebus guna benda alah ni.. ;)

lastly, disebabkan dah banyak giler aku merapu meraban ni
aku nak ucapkan
GOOD LUCK kepada sesiapa yang akan menduduki exam nanti
*padahal hari ni dah ada orang start exam da pun.. heehee
atau dalam bahasa melayu nya, SELAMAT MAJU JAYA
maklum la sekarang da ramai sangat orang dok wish good luck..good luck
sampaikan tak tau ape benda maksud nya..
*aku sendiripun tanya roomate aku betul ke GOOD LUCK=SELAMAT MAJU JAYA

Peace make me smiles (^_^)V

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...