mulakan dengan

mulakan dengan

Sunday, January 01, 2012

155. 1st updated on 2012 !

assalamualaikum dear readers!
-->jangan nak cakap aku bajet ada readers ke hape laa..
kau yang tgh baca ni pun readers aku jugak.. weeee :)
timekasih kerana meluangkan masa untuk membaca entry saia kali ni >> pergh!! skema giler ayat.. haahaa!

oke oke.. back to the main story..
dah lama giler aku tak update blog aku  ni kan? kalau rumah, agak2 dah brape kilo sawang dah beranak pinak..
eh,, sawang pun beranak pinak gak ke? heehee #abaikan!

first first skali.. aku nak ucap HAPPY NEW YEAR kalau dalam bahasa melayu nyer SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU !!
mana la tau kot2 ada yang tak pandai bahasa orang orang puteh.. aku tolong translatekan.. heehee
tahun ni, aku sambut tahun baru aku kat umah aku.. weee~ seronok..
*padahal aku tidow je pun masa detik pukul 12 tu.. haahaa
lena beb tido dalam hujan angin bertiup sepoi2 bahasa.. pergh! layan.. :)

aku balik kampung kali ni, madam ngan big boss aku tak tahu pun..even big brother aku pun tak tau..
punya la aku planning nak bagi surprise kat diorang masa first arrive aku...mueehee
YES!! akhirnya planning aku menjadi..

masa first aku sampai kat depan rumah aku, aku ketuk umah aku tanpa memberi salam..
bagi suspen sikit kat madam kat lam rumah..
ade ke madam aku sambut "ABE?" .. nampak sangat time tu madam aku ingat big brother yang nak kelentong dia.. alih2 aku yang kelentong dia..
madam cam aku yang balik sebab aku bagi salam --> tu pun dikira cam gak ke?? padahal terang terangan dengar suara.. heehee
masuk je rumah.. madam peluk aku erat giler..rasa selesa bila ada  dalam pelukan seorang ibu.. tambah2 kalau dah lamam giler tak jumpa.. :')

bila da sampai part aku kenakan big brother aku, teruk aku kena! ceyt! =.=' bukannya dia nak datang peluk aku pun..
-->hey hey norshafiza sedar sikit kau tu dah besar gedabak.. nak main peluk2 pulak daa.. time kecik2 dulu boleh la nak suh abang kau peluk2.. hish!

my big brother sampai time subuh.. kebetulan aku baru je sedar dari tidur time tu..
keterKEJUTAN my big brother bukan kepalang lagi.. sebab dia expact dia sorang je yang balik rumah..
to my broyher-->kamu kena kencinng seyh sama gua.. :p

aku balik ni pun salah satu sebabnya, aku nak berurut..
almaklum la.. aku tergelincir dalam tandas pada tanggal 24/12/2011 pada pukul 3..
haaaaaa! ambik kau jah! ingat skali ngan masa lagi.. kelasss gitu..
4 orang tukang urut telah urut tgan aku..
salah dua orang daripadanya adalah my big boss and my madam
weeeeeee~ best nyee diurut tapi sangat perit =.='
sampai sekarang pergelangan aku still lagii tak berape nak oke..
sedeyh bebenau den raso..
den ni dah la ganeh..suka buat koje berat2.. --> tetiba nak bercakap loghat utara..heehee

okeh la dah abih dah kot aku membebel
first entry yang aku tulis, actually dah terdelete..
ceyt! =.='
actually bukan terdelete, tapi memang tak tersave..sbb intenet macam haram
kejap "connected" kejap "disconnected"..
kadang2 terus "not available".. sampai tahap ni, terus aku tutup lappy aku.. heehee


ni pic time tangan di bandage sebab tangan yang sangat bengkak

mesti ramai yang buat azam untuk tahun baru ni kan?
orang ada azam, aku pun nak ada azam jugak laa.. =)
azam aku --> AKU NAK SENTIASA UPDATE BLOG AKU NI..
at least seminggu sekali.. dah tak nak bagi blog aku ni bersarang lagi.. mueeheehee ^0^

Peace make me smiles (^_^)V

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...